Dagen

idag har jag suttit i vår trädgård och solat hela dagen blev lite brunare men de blåser ju så man kan ju nt sitta i bikini  precis haha men runt kl 3 kom molnen och de började blåsa mer så fick gå in resten dagen har jag sätt på Bella & Tyra show som ja faktisk tycker är rätt bra för oss som bloggar dem ger många tips och det nya är nu med många videobloggar tkr ni att jag ska lägga in några videobloggar ?
snälla svara på frågan så jag kan förbättra min blogg så den blir bättre för er så ni vill böja följa min blogg och kolla den. Just nu sitter jag vid datorn och typ lyssnar på musik,bloggar och andra internet sidor ska sedan kolla vad vi får för mat ikväll för ja är rätt hungrig men hörs senare puss

Bilder från min soliga dag på mina hundar:


Molly en cockerspaniel,2 år och är en sobel = färg



Bella en golden retriver 8 år gammal 




puss på er glöm nt frågesporten behöver fler frågor från er också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!