hejsan :)

var ett tag sedan jag lade in ett inlägg så tänkte göra de fast att ja är jätte trött, i lördags kom Tim hit sedan skulle dem till vänner o typ dricka o sånt xD skulle ha velat vara hemma när dem kom hem men då ringde antonia o vi bestämde att sova hos henne den natten, har bara typ sovit några timmar inatt men ja fick i alla fall vara med min bebis de e det viktiga för mig antonia=mitt allt , men nu är ja typ sjukt trött gick upp kl halv 11 typ fast att ja redan hade varit uppe i typ två timmar men antonia pallade ju nt att gå upp men när vi väl var uppe hade de typ gått en kvart o vi gick o gjorde frukost och satte oss vid tv sedan kom mamma tyvärr för att ja var tvungen att jobba idag så när ja o mamma kom hem så kom moa o vi gick sedan ut o delade reklam men ja orkade typ nt så jag har fått sitta i vagnen hela tiden xD men ännu är vi nt helt klara för moa skulle iväg så ska sedan ut igen när hon kommer hem o sedan sticker vi kanske ner till kiosken o köpa varsin glass elr något efter allt hårt jobb vi gjort.  för tidningarna vägde denna gången runt 200 kg himmla tungt . just nu sitter ja i soffan o typ halv sover har precis suttit i trädgården o har ätit också.


puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!