pannkakor (a)

har suttit och pluggat på hemkunskapen nu , känns som om jag kan det mamma förhörde mig och jag kunde svara på alla frågorna men ska plugga lite till och sen ska hon förhöra mig igen. Har precis skickat iväg en massa spanska glosor till min lärare och kom på att jag måste plugga på spanska osså men hemkunskapen är viktigare i mina ögon just nu. Men nog pratat om plugg nu ,Mamma står just nu och gräddar pannkakor till oss så jäkla gott elr hur?
blir sånn fetto dag idag för min bror har även köpt choklad till mig ,snällt av han :) .
Men tror att jag ska skippa att äta godis och sånt i helgen bara för att jag äter idag man måste ju tänka på vikten




Kommentarer
Postat av: elenah

härligt! :)

2010-12-08 @ 20:34:33
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Ladda upp din outfit du har på dig idag och hjälp till att släcka törsten hos miljoner barn!

Läs mer på min blogg!

<3



2010-12-08 @ 21:11:27
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: Jäffä<3

Tack, dsm!:)

2010-12-08 @ 21:12:39
URL: http://jjennifereriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Råkade hitta det här inlägget när jag googlade recept på pannkakor, vilken god pannkaksbild du hittat! Men det jag egentligen tänkte säga är att jag hoppas du inte skippar godis och sånt vissa dagar bara för att du ätit det andra dagar, strunta i att tänka på vikt! Du är fantastisk som du är, insidan och ut :)

2011-02-24 @ 01:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!