TBX

Nu är jag hemma igen från semestern ville bara att ni skulle veta detta och jag har haft en underbar vecka med fint väder och härlig shopping om ni vill veta mer om denna semestern och se bilder så mr mer sånt in imorgon ör för trött just nu för att föra över alla mina bilder till datorn nu ska ja ta o mysa o slappa e för trött för att göra något egentligen

saknat från sverige:
min säng
mina hundar
mina vänner
att alla e svenskar
maten

saker ja inte saknat:
maten
alla jobbiga svenskar som bara klagar och lägger in massa onödiga kommentarer
vädret


puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!