text

jag sitter och kollar lite i mina dokument och ja har hittat massa texter ja skrivit men dem handlar inte om mitt liv

du lämnade mig kvar :

du lämnade livet du lämnade mig kvar
de fans något inom dig som ingen annan har
en konstig känsla som kmr när du nt finns
en smärta som finns som bara du kan se
i mitt inre hjärta de e något fel
ja klarar nt av livet utan dig
när ja sitter på min kulle ,tänker på dig då e de något ja ser som ingen annan vet
ja kämpade för dig o ja levde för dig
men kunde gett upp men din kärlek var oslagbar
när du lämnat livet då visste ja var du var
men tror ej att döden var oslagbar


Empty:

it's so empty inside of me i don't know what it is but i think its my hert or my soul
i just need some love from you or i need you to take care of me
i need you more than anything right know just gave my some love and i'm fine gave you're soul and my love is you'rs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!