angående kissie

vissa av er kanske inte visste att kissie var med i bella och tyra show ( http://nyheter24.se/bella-tyra-show ) jag tyckte inte att detta program blev specielt lyckat kissie var väldigt bitchig när hon svarade på deras frågor och att säga o jag ska slå ner dem o sånt i bloggen o sen när hon kommer dit så gör hon nt de och de ända svaret på frågan vrf hon skrev så i sin blogg var : vill ni de elr ? asså ja fattar mig nt på henne hon behöver nt leka någon annan för att kunna vara känd men ja tyckte kanske att bella och tyra var lite för mycket på också men om ni kollar i slutet av showen så snackar dem om att hon e duktig som konstnär och då blir hon helt plötsligt sig själv och varkar jätte snäll men när hon ska spela kissie är hon nt specielt trevlig tkr jag vad tkr ni? :O



Kommentarer
Postat av: bbss; svar

sv; jaa, jag skrev ju att jag kunde :) och det kan ja ju. Jag har tid och så , men först och främst så skulle jag vilja att du skickade ett mail till [email protected] och hur du vill ha den. Sedan måste du också skriva Height och Weight (höjd och bredd) annars blir det knas. MVH bbarassanna

2010-05-15 @ 13:59:19
URL: http://bbarassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!