friluftsdag imon

jaoo imon ska man först till tandläkren ungefär 20 över 8 på morgonen efter de ska man på friluftsdag fast jag nt pallar -.- men blir svårt att slippa så får se hur de går skadar väl nt med lite träning höhö plr nt om de kmr bli dåligt väder då typ sticker jag xD men de possitiva men allt detta är att man tränar och den goda matsäcken jag kmr ha med mig men efter detta ska jag hem o på kvällen blir det att fira mig :D kanske nt berättat för er men jag fyller årlördag! kmr mer om vad som händer imon när ja kommit hem från friluftsdagen



puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!