grillad mat ikväll

har varit hemma idag också för att jag nt vill smitta ner hela skolan xD haha men vaknade runt kl 10 imorse helt själv hemma :D victor min bror var i skolan,pappa och jobba och mamma var på väla med mormor så jag började min dag men en härlig frukost vid tv senare tog jag min en dusch för att vakna till sedan tog jag en sväng ut med hundarna ich märkte att vädret var rätt skönt och att de knappt gick att ha på sig kofta och en jeans jacka haha så sedan nör ja kom in med hundarna öppnade jag ut till ute rummet fast att där var typ 50 grader varmt så jag släppte ut hundarna i trädgården och jag satt mig o solade ett tag


nu blir det snart grillat kött som mamma o pappa håller på att fixa med just nu så puss kmr bilder lite senare för just nu har ja inget battrei på min kamera så laddar upp den men nu ska jag äta puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!