ingen skola

blev ingen skola för mig idag har knappt sovit något inatt för att ja har hostat hela tiden men mamma väckte mig kl 8 imorse o undrade hur ja mådde o vi bestämde att ja skulle vara hemma så hon skickade ett mail till min mentor fast ja nt mådde så dåligt imorse men nu har de bara blivit värre hostar typ en gång i minuten nu de se så jobbigt :o

så idag tänker ja nt fixa mig så inga fotton på mig idag men ska försöka ta några nysa bilder snart på mig.
just nu ligger jag i sängen och ser på tv ska snart kolla på någon film kanske a cinderella story jag tycker att den är sjukt bra och rekomenderar den men typ alla filmer som hillary duff är med i är skit bra tkr ja

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!