min födelsedag

idag är det min födelsedag :) firade mig igår kväll vi var 19 pers och fick knappt plats runt vårt bord xD
men ville tacka alla för mina fina pressenter jag fått



klockan fick jag av mormor o morfar :)



två högtalare och en baslåda av mamma o pappa




kepsen fick jag av ''bror'' (aa'




skor :D var o köpte dem med mamma idag eftersom jag fyller år :)





pengar :D fick ja av farmor, kusinerna från pappas sida
fick även ett pressentkort av kusinerna från mammas sida




parfymen replay fick jag av cecilia,magnus,elin och iris



fick även massa söta kort från er alla :)


tack för alla pressenterna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!