sommar dag (aa'

F** vad gött att solen kom fram efter lunch haha sorry för att jag svär i bloggen men omg asså jag sprang direkt upp till mitt rum o bytade om till kort korta jeans shorts och drog upp tröjan sedan sprang jag ner o la mig på en madrass på vårt trädäck och solade som in i haha

jag gick aldrig där ifrån haha men ändån så har nt solen tagit så mkt på mig som man ser :( men blir väl snart resultat om solen kmr vara framme denna veckan osså sen den 4/6 åker jag på semester ;) till mallorca i spanien ska sola o bada så det räcker o blir över men den veckan kmr jag tyvärr nt kunna blogga för jag får nt ta med min dator men allt från semstern kmr in på bloggen när ja kommit hem igen

hihi puss :)

o btw har köpt nya solglasögon från HM nu ;)




när ja var ute med molly





jag


molly







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!