friday night

klockan börjar bli mkt och jag känner hur trött jag är i ögonen.
Jag har precis sätt på Kenza och tyra show och innan dess såg jag såklart idol, jay äger fortfarande och jag tyckte att det var rätt som åkte ut idag

Nu ska jag snart stänga av datorn och krypa till sängs men tänkte bara berätta lite om vad som händer imorgon:
jag ska försöka att inte vakna för sent,sen efter det kanske jag åker in till stan elr väla ett tag och ser om jag hittar något. på eftermiddagen ska jag ta några utomhusbilder med hundarna så missa inte det
 

ha det bra och sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!