skriva av mig

har en massa känslor som snurar runt inom mig och jag känner att jag behöver skriva av mig lite.
vet inte var jag ska börja, finns inget jag mår dåligt över direkt jag är bara förvirrad varför du beter dig som om allt är som vanligt .. visst tycker jag det är skönt att slippa må dåligt men det känns ändån konstigt vet inte vilket som är bäst så här elr så det var för några dagar sedan,men det var såklart bäst förra sommaren då vi var som en person fast att vi lever i två helt olika kroppar.Klart jag sakknar dig men det är kanske bäst såhär för oss båda.
Men fler problem än så här dyker upp i mitt liv men jag borde kanske inte kalla dig ett problem för du är någon jag verkligen tycker om,men i kärlek dyker det alltid upp problem men jag hoppas att detta kan vara ett tag till och jag hoppas att du känner samma sak.Jag har en känsla inom mig som visar att du inte kommer svika mig igen,har gett dig många chanser och efter denna kanske jag inte orkar kämpa för min kärlek till dig längre darför vill jag inte att det tar slut nu,jag vill fortsätta ha underbara timmar och dagar med dig.



by:Rebecca Malmberg


lev varje dag som den kommer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har nu börjat med måndagsbloggen. Det fungerar så att alla som vill får anmäla sig till att bli utsedd till dagens blogg på måndagar. Om du inte blir utsedd får du givetsvis anmäla dig till nästa veckas måndagsblogg. Anmäl er genom att lägga en kommentar i inlägget "Måndagsbloggen" att du vill vara med + namn och vilken stad du kommer från. Det är sent ute för denna vecka så du har endast hela måndagen på dig för på kvällen utses dagens blogg.



Kram Madelene

2010-11-29 @ 00:22:50
URL: http://madelenesfashion.se
Postat av: anonym beundrare!!!!! ;D

vem handla den om ?? lyckos han som har dig!!! :d

2010-12-31 @ 18:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!