hej

hej bloggen , han tyvärr nt göra ett blogginlägg efter discot igår men vi börjar med ridningen, vi gjorde mkt balans övningar och vi red även över bommar ,jag hade pluto ;). sen när ja kommit hem skyndade jag mig att duscha fixa mig o sånt på en timme sen kl 7 när discot började kom antonia till mig och vi åkte in till discot tsm.
jag tyckte att discot började jävligt segt  men så är det väl alltid men det blev bättre.

idag när ja vaknade upp imorse kände jag bara hur ont ja hade i kroppen av brännbollen,ridningen och discot kan knappt gå xD

puss ♥




fick bli en gammal bild

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

söt bild :)

2010-09-01 @ 14:31:58
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!