mässa osv osv

förlåt för att ja inte har gjort något inlägg idag sjukt dåligt av mig men har varti iväg ungefär hela tiden sen kl 8 imorse.

min dag: på morgonen åkte ja till tandläkaren byta tråd osv sen vid 10 var ja vid skolan sen hade vi big business så vi har varit på ett dagis långt långt borta sen var ja hemma vid kl 3 och då åt ja och lite sånt sen vid 4 tiden igen satt ja på bussen in till skolan och sen hade vi sånn mässa där vi stod och sålde massa saker sen tvinga min kompis mig att hänga med henne till något ställe och nu när kl slagit 21.00 är ja hemma igen så man kan säga att ja bara varit hemma en timme idag -.-

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en skön kväll nu!

2010-09-22 @ 22:04:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jennifer [foto&mode]

Nu kör jag igång veckans blogg, anmäl dig gärna! :D

2010-09-22 @ 23:59:44
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!