Ta en varm dusch och glöm allt

Dagen har fortsatt med en massa skit från denna personen som jag skrev om innan nämner absolut inga namn.
Men har även snackat lite med Macke och pontus gånger två vid sidan om. Och plugg får jag inte glömma ;)
Tänkte nu ta mig en varm dusch sedan kanske göra mig en kopp varm oboy gosa ner mig framför bigbrother och bara stänga ner datorn samt mobilen för att glömma allt som hänt och bara njuta av mitt eget liv dock fick både macke och pontus mig på lite bättre humör innan idag men behöver nog ändå lite tid för mig själv.

i hörs imorgon ist readers, blir bäst så. Hoppas ni förstår<3





Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fin blogg! :)

Kram

2011-04-07 @ 06:58:46
URL: http://hejallakorvar.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin blogg:)

tack desamma;P

2011-04-07 @ 07:32:57
URL: http://hannnakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!