Kvällen igår

sorry för ingen uppdatering igår men antonia och tim kom hem till mig vid 9 tiden då vi fixade oss osv sedan tog vi bussen in till stan, var bara vi på hela bussen så satt och lyssna på musik och snacka lite.
Resten av kvällen spenderade vi på Sirocco, var helt okej men för lite folk men musiken var härlig.
Hade på mig den blåa ''kläningen'' och ett par tights verkade lite kallt med bara shorts ?
hade blivit en bättre kväll om vi stannat tror ja men hände en liten sak som fick oss att lämna då vi drog ner till knutan för att  leta upp en toalett till antonia.. sedan blev jag upphämtad av mamma och somnade inte förens klockan 03.30.
darför jag sov tills klockan 12.00 idag är fortfarande fett trött men ska inte låta det hindra mig från att dra upp till gymmet en sväng.
sen blir det lite kvällsmat och mys.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; ;)<3

2011-04-20 @ 20:54:00
URL: http://soofiasfoton.blogg.se/
Postat av: elinA.

Va med och tävla på min blogg!

vinnaren får blogsvar!

KRAAAM! :D

2011-04-21 @ 09:42:21
URL: http://elinalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!