så kallad ''vän''

som jag sa innan så trodde jag att det skulle bli en lång och jobbig dag, och hur kan jag ha så rätt?
en vän ljuger inte för än för att den tycker att man umgås med fel personer och nekar det? en vän skulle aldrig smälla igen dörren framför ens ögon och bara gå iväg,skita i vad som hänt och leva vidare.Och en så kallad ''vän'' skulle aldrig låta dig fälla en tår pga av den själv.

Du gör för många misstag som du inte lär dig av. Och att lägga skulden på någon annan är det dumaste man kan göra.Det värsta är att få en vän att må dåligt pga av något du gjort.

Om jag hade brytt mig mer om dig hade jag inte tagit upp vad som hänt här på bloggen men varför hålla allt inne när du bara får mig att må dåligt?

bli inte vän med mig om du tänker svika, en vän betyder allt, men för dig gjorde jag antagligen nt de eftersom du smällde igen dörren framför mina ögon och bara gick vrf ska jag då försöka? Vrf få mig till att be om ursäkt för ett bråk som du skapat.

btw i say it again i don't give a shit about your ''girlfriend'' Så länge du inte älskar henne elr har några känslor så är det bara löjligt.


och innan jag slutar detta inlägget så ska jag inte glömma att säga att jag inte ångrar detta jag skrivit .




Kommentarer
Postat av: M E R E I

- <3

2011-04-06 @ 18:19:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Nicklas

tack så mkt! ;)

2011-04-06 @ 18:47:55
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!