Dagen i ord

Jävlar vilken rörig morgon ja fick imorse. För det första så kom ja knappt upp ur sängen,sedan hitta jag inte nycklarna och när jag väl hittat dem råka ja låsa in mitt busskort så slutade med att ja fick springa till bussen och hann precis. Första lektionen var problemlösningar i grupp var helt okej, är ju bättre än ren matte. Fick sen sitta och kolla på harry potter fram tills lunch, vilket var sjukt skönt.Dem två sista lektionerna höll micke i, den bästa läraren som finns på skolan så var chill.
När ja väl skulle hem igen med värsta huvudvärken så kommer inte bussjävlen och fick vänta tills nästa men så klart var den försenad den osså.
Hoppa sen av vid affären och gick o handla samt snacka med Moa. Gick där efter hem och åt lite frallor eftersom jag bara ätit pommes till lunch på max.


mobil bild (ingen dålig kvalite?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!