Dagen spenderad på väla centrum

 Har varit på väla hela eftermiddag fram tills klockan 6 typ med mamma och mormor. Blev ett par svarta jeans från bikbok som alltid är bra att ha, som matchar det mesta men ändå trendigt. Blev sedan även köpt en blus plus två baslinnen i svart och vit samt en stickad tröja inne på MQ.
Har precis tagit mig en varm dusch och bäddat ner mig under en mysig filt vi osså köpte på väla som ska vara till mitt rum från någon nya butik där, den är skit mysig. Får visa bilder på allt någon annan dag när jag har tid.
ska snart lägga mig och sova om det går, är nämligen skola imorgon igen.
Börjar vid halv nio och går till tre via ordinarie schema som menas att introveckorna nu är över och skolan kör igång på riktigt. Bloggen kanske blir lidande men min skola går i första hand.


nya väla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!