godnatt

har precis kommit hem från en väldigt bra vän till mig. och håller nu på att hänga in alla kläder som ligger slängda över min data stol. så sitter nu på golvet med datorn i knäet.
Lite tidigare i kväll cyklade ja upp till gymmet för lite träning av ben,mage och kondition. Gick sen till affären för att köpa något och kom ut med en dricka som heter pure natural detoz med smaken lime och citron. avgiftning hm.. ja det låter lite scary men det var faktiskt helt okej god och inte allt för dålig för kroppen som om ja tagit en energidryck.
Men nu måste jag fortsätta städa undan sen ska ja väl borsta bissarna och sova.

sov gott <3



drickan ser ut så här fast jag hade annan smak och den hette nt beauty skin ;)
bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: josefine

Okej. Jag svarar på kommentarer :)

Haft en bra dag ?

2011-08-09 @ 18:31:28
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!