Love

lyssnade igenom denna låt av rascal flatts som fick mig att tänka på all kärlek, förbjuden,äkta eller fejkad kärlek. Men hur svår den egentligen är. Jag hade gärna berättat om mitt kärleks liv båda om familj,vänner och även mer än vänner för er så vet jag att jag aldrig hade kunnat beskriva den för er och inte heller kunnat visa min uppskattning genom detta. Men jag kan heller inte dela med mig av anledningen som jag egentligen börja skriva en blogg för, när jag nu tänkter efter. För jag hade velat visa mina känslor och berätta om vad som händer samt be om råd av er.Men jag vet också att hade jag gjort de så hade mitt liv blivit mycket mer kompliserat eftersom personer i sin omgivning inte kan hålla sig till sitt liv och inte bry sig om andras, fast att det kanske hjälpt med er vid min sida så vet ja att livet hade sugit lika mycket som det blivit bättre. Denna text kanske gör er förvirrad men lika så är kärlek, Fast att det är de bästa med livet.
Ett förvirrat eller krossat hjärta gör ont men det är krossat på grund av kärlek och hat men hur går de ihop egentligen? ska inte kärlek vara något vi strävar efter?. Om ändå kärlek var enkelt så hade jag haft den ja älskar nu, för alltid och för evigt. Men en sådan person försvinner snabbt bakom dimma i dagens samhälle.
Men i verkliga livet så vill ja att ni lovar mig att inte ge upp och visa era känslor, både bra och dåliga. För jag är själv ett levande bevis på att allt blir bättre fast att ja fortfarande har mycket att leva upp till och fortsätta kämpa för kärleken och livet för att inte ge upp och försvinna bakom dimman som många andra.




by rebecca malmberg



Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Tack så jätte mycket! :)

2011-08-04 @ 21:45:00
URL: http://maliinanderssons.blogg.se/
Postat av: E m e l i e

sv: tack :)

2011-08-04 @ 22:51:04
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!