be strong

Hade egentligen tänkt prata lite om min dag men jag kan inte göra det när jag blivit så berörd av en blogg som jag precis blivit.

Jag gick in på julias blogg som jag såg var med på aktiva listan på blogg.se och det första jag såg var att hon förlorat tre av sina familjemedlemmar.. tycker så sjukt synd om tjejen som bara är 13 ynka år gammal.
Hon berättar om att hennes syster dog i en bilolycka när hon och hennes kompis satt i en bil som körde rakt in i en annan och dem båda dog. Sen berättar hon även i bloggen att hennes pappa varit alkoholist och till sist orkade inte hans hjärta mer. Och inte nog med det så dog hennes mamma för inte så jätte länge sedan av cancer och allt gick väldigt fort.

Läs mer på hennes blogg häär om hur hon kämpar!

hennes blogg är värd o läsa och får en att förstå att man har det bra och egentligen nt har något o gnälla över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!