Det högsta är inte att falla,utan att resa sig igen efter varje fall

Dagen idag började med lite städ i mentorsgruppen som sedan fortsatte med lite chips, godis, läsk, pepparkakor osv. Där efter var det dags för mat men var inte speciellt hungrig då längre efter allt jag krängt in mig så strunta i att äta något eftersom det ändå var äckligt.
Slutade sedan på Ga efter att vi suttit och kollat på niorna möter lärarna på vår skola. Jag valde dock själv att inte vara med.
Väl hoppat av min buss som tog mig hem mötte jag upp "j" då vi hade bestämt att gå en runda tsm men var så kallt så vi drog in sen.
Vid åtta tíden kom jag hem och åt maten som blivit över till mig och drog sedan ut igen.

Men nu är jag här hemma igen i mitt värma rum och ska snart byta om och krypa ner under täcket.
vi hörs


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad tråkigt att ni inte har nån snö :( Hoppas det hinner komma innan julafton! Skönt med lov nu iaf :D

2011-12-21 @ 16:47:26
URL: http://jennyamandalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!