Framtidspiloterna

Imorse fick jag en haltimmes längre sovmorgon än vad jag brukar ha på måndagar. Kändes rätt skönt förutom att ja stör mig som in i på skånetrafikens ändrade tider på dem olika bussarna som gör att man får vänta ännu längre på skolan innnan ens lektion ska börja. Men tur att ja i alla fall kommit ihåg att det vara ändrade tider annars hade ja antagligen missat bussen och kommit för sent.
När skoldagen sedan var igång så hade lärarna ett litet möte med alla niorna om FP, där efter drog jag och min grupp till bibblan för att fixa med det sista innan vi drog på intervju.
Efter en timmes frågeställning med mycket skratt så drog vi till väla för att äta lite lunch och fixa med det sista.

Redan vid halv två tiden kom jag hem igen, så himmla skönt fast att hemfärden var jobbig pga av en grupp tjejer som bara flabba o skratta hela tiden.

Men nu har ja precis fikat nybakad saffrans kaka och har precis tänt lite ljus samt satt igång smurfarna. har aldrig sätt den förr. och hoppas på att den är bra, man känner sig som ett barn igen!


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mycket, din är jätte fin me:)

2011-12-13 @ 14:48:49
URL: http://fourheartss.blogg.se/
Postat av: Maria Jackson

Hej! Jätte fin blogg! Det är så att jag gärna vill bli en sångerska och jag kämpar hårt för att bli det. Jag håller på att skriva låtar och undrar om du kunde hjälpa mig med att sprida min blogg med kärlek till folk! Det skulle betyda så himla mycket för att sjunga är det bästa jag vet. Tack så mycket kram! :)

2011-12-13 @ 17:04:38
URL: http://marialover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!