Julen på ingång

verkligen svårt att hinna med bloggen nu så här intill julafton men jag ska försöka uppdatera bloggen som jag gör nu.
Men igår var en lugn dag med lite julstädning och sedan lite senare på kvällen kom en vän hem till mig då vi åt lite julmat som mamma fixat o kollade på lite film som visades på tv. Vi somnade sedan runt 4 tiden och vaknade imorse upp av att telefonen ringde. Låg sedan kvar och drog oss till klockan 1 och några minuter senare var jag själv igen.

Nu har jag precis varit i affären med mamma och har innan dess varit hos mina kusiner och fikat lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!