- du är fantastisk som du är...

''Mamma står just nu och gräddar pannkakor till oss så jäkla gott elr hur?
blir sånn fetto dag idag för min bror har även köpt choklad till mig ,snällt av han :) .
Men tror att jag ska skippa att äta godis och sånt i helgen bara för att jag äter idag man måste ju tänka på vikten''

Detta är en bit av ett inlägg jag gjorde för ett tag sedan.Var en person som hade hittat en bild som också fanns med i detta inlägget som länkade till mig blogg och skrev då en kommentar som lyder :

- ville bara säga att jag hoppas du inte skippar godis och sånt vissa dagar bara för att du ätit det andra dagar, strunta i att tänka på vikt! Du är fantastisk som du är, insidan och ut :)

En kommentar som jag verkligen uppskattar fast att inlägget inte är gjort idag men att det kanske är något jag borde bära med mig.Lär inte sluta tänka på vikten när jag äter sånt tror att alla ändån bör tänka på vad dem stoppar i sig men uppskattar ändån denna kommentaren så jag ville tacka denna anonyma personen som skrev denna kommentar till mig :)








Kommentarer
Postat av: Alexandra

bra skrivet :)

2011-02-24 @ 20:47:27
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: tasha

håller med henne; du ska inte bry dig om vikt! du är ju sjukt söt! <3 tänk på personlighet och att känna dig glad! <3

2011-02-24 @ 21:12:14
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: eliin

låter trevligt:)

själv ska jag packa å sånt:)

ska hälsa p åen kompis som bor i shlm imorogn, ska vara där i fem dagar:)

så det blir trevligt trevligt:)

2011-02-24 @ 21:28:53
URL: http://elinjohanssons.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Okej.. själv så ska Jag se den när den har förhandsvisning ;) Tycker den verkar skit rolig :b

annars, har du haft en bra dag?? :D

skönt med fredag imorgon.. :b

2011-02-24 @ 21:40:31
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!