näsblod -.-

Har haft en rätt så rolig kväll började med att min ''bror'' tim kom hit på kvällen sen gick min bror och han upp till pizzerian och köpte pizza och godis men sen när dem väl kmr hem har tim glömt påsen med godis x) och victor vägrar att gå upp dit igen så i det kalla vädret drog han med mig ut ofc -.- sen när vi väl varit där och hämtat den osv så sätter dem sig ner för att äta pizza så tappar victor ut hela sin burk vitlöksås över pizzzan haha.
Efter det har vi suttit och kollat på någon blodig film.

satt precis på datorn när jag märkte att jag hade näsblod. Det har äntligen torkat men kan ju knappt andas genom näsan -.-

Detta är mitt sista inlägg för idag
puss på er



Kommentarer
Postat av: Alba

Vad ska du hitta på idag? :D

2011-01-09 @ 01:39:43
URL: http://albalauthers.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; Dagens blogg är nu avslutad, vinnaren finns uppe på bloggen nu! Till dig som vann, ett stort grattis. Till er andra, tack för att ni var med och tävlade & anmäl er gärna till Dagens blogg idag igen, ett nytt tävlings-inlägg finns uppe på bloggen nu! :D

2011-01-09 @ 10:52:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg (: Allt bra? Kram!

2011-01-09 @ 12:37:09
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!