varit ute

Har precis varit ute och träffat Calle fett kallt men var länge sen jag träffat honom så rätt kul ändån :) när jag kom hem var det bara till att slänga sin in i en skit varm dusch sen stod jag där i ungefär en halv timme och värmde mig.Har precis smörjt in mig i dove loution och bytat om till myskläder ska snart sova eftersom att det är skola imorgon fett tråk men ska ändån bli kul att få träffa alla igen var ju typ en vecka sen jag träffa gänget :)

snackade med calle innan om att jag kmr vakna imon och tro att det är en jordbävning så kmr jag springandes ut där ur mitt rum i bara underkläder  och skriker jordbävning osså ser jag byggarna och säger jaha det var bara ni... sen går jag in i mitt rum och tar på mig mer kläder och känner mig jätte generad xD
tror att det lär hända om jag inte har helt fel om mig själv haha.

puss på er vi hörs imorgon <3

lär väl vakna med ett leende på läpparna när jag hör hur dem river badrummet elr nt -.- ...






Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

usch, jorå den vart bra lite upp och ner sådär med plugget bara men annars så var det helt okej. Hur mår du denna måndag? (:



visst är den;O

2011-01-31 @ 07:24:40
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!