Film & popcorn

sitter nu och äter popcorn och ser på en film i sängen. Har innan dess tagit mig en varm dusch och även rakat benen sen smörjt in mig i body butter oliv. Blev en myskväll för mig och inget gym.

Tänkte säga godnatt nu så hörs vi imorgon och hoppas på lika fint väder som vi haft idag.

btw tack för att ni läser mig blogg, statistiken går uppåt och jag känner mig mer motiverad till att göra ett inlägg. och tack för alla söta kommentarer om min header, mina bilder och om min kropp. Tänkte länka er imon som gjort min dag.

puss <3


Kommentarer
Postat av: Carl-Alfred

God morgon! :)

Vad blev det för film?

2011-07-07 @ 09:31:10
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!