Träning

Blev en runda upp till gymet innan kvällsmaten och blev då uppvärmining på cirka 5 min sen körde jag tre olika maskiner för rygg, cirka 20 gånger 3 på varje. Tränade sen mina triceps och biceps med hantlar och två olika maskiner även där cirka 20 gånger 3 på varje.Fick sedan lite tid över då jag väntade på min pappa så blev även lite träning för magen på mattan där jag körde lite olika. Cyklade sedan hem där maten strax var klar. Har nu även tagit mig en härlig dusch och hoppat i lite mysiga kläder för fortsättningen av denna kväll som jag ska gå och mysa i.




Kommentarer
Postat av: Jennys blogg

Frågestund på bloggen! Fråga vad du vill!

Kram:)

2011-07-15 @ 22:30:50
URL: http://fagelbrohoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!