kvällen igår

godmorgon, hoppas ni sovit gott.

hade en härlig kväll igår inne på festivalen. Fast att de börja spöregna helt plötsligt när vi stod och kolla på Eric Saade på den stora scenen. Men inte en chans att vi skulle gå där ifrån fast vi inte hade jackor, men man klarade sig fint under ett paraply.



flippad video vetifan va jag håller på med men antar att ja lever mig in för mycket xd.


Gick sen och åkte spiderman karusellen i ösregn haha fyfan va kul det var, men kanske inte lika kul efter när jeansen satt som klistrat på benen och genom blöta.

Bild

Bild
stannade dock inte länge till efter de då klockan kanske var 11.15 cirka.
Åkte sedan hem till mig med moa och krängde lite poppisar sen stack ja ut för att träffa en bra vän till mig när hon blivit upphämtad, Kom inte hem förens typ 02.45 så somnade rätt snabbt där efter.



Kommentarer
Postat av: josefine

Okej. Allt är bra :)

Vad gör du ?

2011-07-31 @ 17:09:59
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!