Varning för kärring i området

varför blir man alltid så trött på kärringar ? hmm.. inte så jävla svårt att lista ut eller hur ?
varför ska det vara så svårt för dem att fatta att vi är ungdommar och att vi osså har ett liv?
Min musik är inte hög och inte basen heller för den delen men jag kanske borde höja ännu mer så du blir hörselskadad så lär du inte höra igen :D då kan du vara glad och sluta banka på min fucking vägg :D
Aja hoppas hon flyttar ut snart eller bytar rum och håller käft :D

puss haha


Kommentarer
Postat av: Linn

Ahahahahahahahahhahaah xdd <3

2011-07-09 @ 19:50:52
URL: http://Linncervin.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ drömmar, fotografi och vardag

Dagens ungdomar är även väldigt dåliga på att visa hänsyn/respekt, så det är inte "surkärringen" som gör fel.

Eftersom hon bankar i din vägg så gissar jag på att du/din familj bor i lägenhet och där är hänsynen ÄNNU viktigare att visa sina grannar, eftersom man bor ovan, under och åt höger å vänster.

- För ALLAS trivsel, helt enkelt... Det kanske rent av är du/din familj som ryker ur er bostad och inte "surkärringen".

2011-07-13 @ 18:58:14
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: ♥ drömmar, fotografi och vardag

Svar: Men hur som helst handlar det ändå om hänsyn/respekt - speciellt om ni bor vägg i vägg med er granne. Jag skulle också vara redigt missnöjd med högljudda grannar och absolut inte acceptera att "ungdomar är som de är", det går faktiskt att tagga ned, man behöver inte vara på högvarv 24/7.

2011-07-13 @ 21:31:34
URL: http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!