anledningen

anledningen till att det inte blivit några inlägg idag är pga att jag spenderat mesta av dagen i stallet.
När jag stigit ur sängen fixa jag lite frukost att satt i mig den härliga sommar/vår varmen. Åkte sedan till stallet med Moa och mockade o sånt. Tog sedan en liten ridtur barbacka på cozze efter att Moa ridit honom eftersom jag inte hade några ridbyxor. Har sedan spenderat resten av dagen hemma hos Moa och på stranden.
Har precis ätit lite lax och potatis mums :) blir sedan jordgubbar

hoppas ni haft en toppen dag med mycket sol

btw bilder kmr upp lite senare från dagen <3


Kommentarer
Postat av: Tove

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe! Gå in & kika ifall någon av dom blev du! :)



Haft en bra dag?

2011-06-03 @ 20:37:42
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!