hoppas ni haft en trevlig midsommar

Godmorgon på er :D, haha nej skoja klockan börjar närma sig 02.00 mina ögon käns lite trötta, har haft folk i huset sen klockan 4 idag till nu typ så man känner sig rätt trött nu efteråt.
Hade dock planerat att åka in till stan för att träffa några kompisar fast så klart så gick inte mamma med på de fast hade väl kul när Carina skulle vaxa benen ist haha gick inte jätte bra ;).
Berättar mer om dagen imorgon för hade nu tänkt att surfa vidare lite på nätet sen ska jag bädda sängen,borsta tänderna och lite sånt men sen ska jag krypa ner under täcket och drömma sött.
Lär nog vakna rätt sent imorgon om jag inte tror helt fel haha.

Hoppas ni haft en bra midsommar och druckit med förstånd :)
puss puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!