senaste timmarna

vet att jag inte uppdaterat på hela dagen men har ej haft något kul att skriva om.
men var i skolan till klockan 3 fett segt om ni frågar mig har varit en fett tråkig dag men sega lärare som är trögare än mig och då e dem dumma i huet. sorry för orden jag använder men blir så jävla arg.
fick mig i alla fall ett gott skratt efter att jag klivit av bussen när några killar satt och kolla ut genom fönstret och vinka på mig haha.
Sen åkte jag med mamma och handlade lite läsk,godis,chips osv inför studenten på fredag.
Och har nu precis varit på gymmet och tränat rygg samt armar lär nog ha ont imorgon vilket inte är allt för bra eftersom vi ska spela beach handboll på stranden hela dagen men ska försöka stretcha så mkt ja kan nu så ja slipper ha ont imon ;).
Ska nu ta en dusch och har inte tid att skriva mer så puss på er och ha de gött folket <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!