blir mkt tidsinställda inlägg

är alla vakna ?
gissar på att några av er har lov och har sovit länge,men alla har inte sånn lyx ;)
själv så vakna jag för ungefär en timme sedan har ätit frukost,borstat tänderna valt kläder nu är det bara sminket och håret kvar :)
som jag berätta igår så blir det en lång kväll = lång jobb tid. drf kommer mamma in och hämtar mig när jag får lov att gå hem för vem vill vara hemma typ kvart i 9 på kvällen?

aja tänkte göra några tidsinställda inlägg innan jag tar bussen in till stan så ni har något att läsa om idag :)
puss på er <3

btw grattis till min lilla tobbe som fyller år idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!