day

blev en kort dag gämfört med dem andra dagarna på praon dock har ja gjort fett mkt.När jag suttit på bussen i typ 20 min hade jag redan tröttnat på en tjejs blick jag fick hela tiden fett jobbigt nör folk stirrar ner en dem tror att man typ ska bli rädd elr  något? jag tycker bara att det är fett störigt.När jag väl kom in genom dörren satt tim och trötta vigge på victors rum och tråka såg lite dött ut så jag valde att liva upp stämningen lite ;) nu har dem lämnat huset och åkt in till stan så jag slapp pryl för att jag ''råka'' kasta en sak i tims huvud xd
Nu har jag precis ätit lite mat som bestod av spagetti och kättfärssås ska snart sätta mig och plugga lite sedan blir det mys framför tv :)
btw någon som har ätit semla idag ? elr har ni missat att det är fetisdagen? själv har jag dock inte krängt i mig en massa onödigt tjockt skit hahaha eftersom jag inte gillar det spcielt mkt.

puss <3



old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!