''du ser snygg ut redan''

har nu kommit hem från skolan är dödhungrig har inte ätit något mer än frukost eftersom det var soppa i skolan så sitter nu och dricker lite proviva och hoppas på att hunger sjunker lite.
Som jag skrev i det förra inlägget så hade jag spanska prov idag är inte speciellt förväntansfull på att få se betyget direkt haha.
Efter skolan var det meningen att jag och Antonia skulle träffa sebbe men så regnade det ute och jag börjar så klart gnälla på att jag inte hade någon luva så sa antonia du har ju visste en luva och tryckte min luva till koftan över mitt huvud så cp ut så ställde mig då och kolla i fönstret för att fixa det, då jag hör en kommentar från en man som är cirka 25-30 år och ropar till mig ''du ser snygg ut redan'' haha fattar ni vad jag och antonia börja flabba efter att jag skrikit tbx ''thanks !! '' hahahha så jävla kul vi hade, men efter det fortsatte vår runda till knutan och får sedan ett sms att han inte kan träffas -.- så stället mig och väntar på att bussen hem skulle komma.
Fick så klart ett samtal från mamma på bussen som frågar vart jag tar vägen.

ska nu platta håret lite och klockan 17.30 cirka bär det av till kusinen som fyller 1 år om jag inte minns fel ska då äta och sedan drar jag nog hem igen.







Kommentarer
Postat av: Sanna

Så söt!

2011-04-03 @ 15:33:46
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!