hemma från skolan igen ..

nu är det så att efter jag varit i skolan i cirka två timmar så börjar ja må dåligt och under dem två timmarna känner jag hur ont jag har i mina tänder var fett svårt att koncentrera sig jag sa sedan hejdå till allt folket för att sedan sätta mig på bussen hem.Har nu ståt och lagat lite mat till mig själv var inte direkt sugen men var ändå hungrig. tänkte krypa ner under täcket nu med datorn i knäet och fortsätta att skriva på min sv/so uppgift och kanske kolla lite på tv elr något liknande. Har precis tagit iprem och hoppas att jag snart mår bättre.

puss på er <3





Kommentarer
Postat av: ellinor

hej :)

fin blogg du har!

2011-03-17 @ 14:11:54
URL: http://lifeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!