ingen agility blir gymmet ist

har precis ätit lite tanken är nu att jag ska hänga med pappa till gymmet får se hur min prestation blir efter som min hälsa elr jag själv inte ligger på topp just nu. Men tanken är i alla fall att jag ska med upp dit för tillfället men mkt kan ju ändras snabbt.
Skulle ha gått på agility med molly idag osså men blev inte så pga vädret och pga av att jag inte hade någon ork.
så inga bilder på henne från agilityn då utan istället får ni en bild på henne från i sommras närhon lekte vid vattenspridaren


Kommentarer
Postat av: dilan

http://dilanlove.blogg.se/2011/march/nu-sa-har-jag-dagens-blogg.html#comment



var gärna med på dagens blogg:)

läs det som står på bilden först:)



Lycka till<33

2011-03-17 @ 21:29:16
URL: http://dilanlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!