kall kväll i stallet med Moa

Ville tacka Moa och Gisela för en bra upplevelse i stallet som jag berätta innan så hängde jag med dem upp till stallet för att sköta om en d-ponny var jätte fin och gick faktiskt bra. Fick sedan rida deras andra häst gick bra men var ju länge sedan jag red sist var innan jul, har saknat det sjukt mycket var härligt att sitta på hästryggen igen :)
tyvärr hinner inte jag skriva specielt mkt mer om denna upplevelsen mer just nu pga av att jag har ett viktigt prov som jag måste plugga till imorgon så blir plugg med en varm kopp oboy till mums :)
efter det big brother och duschen

puss på er och tack för alla kommentarer jag fått idag <3



en bild på Moa och seline (stavning)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaha, okej :) Då var det ju inte jättelångt om man säger så :)

2011-03-16 @ 07:09:34
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!