snart blir bloggandet som vanligt igen

bloggandet kmr nog bli som vanligt igen inom kort saknar bloggandet lite nu känner jag.
Var ju ledig igår och idag så blev grillning på stranden samt mkt mys framför en bra film men en person :)
Har knappt sovit något inatt pga att min säng inte är gjord för två pers men vafan gör man om bussarna slutat gå och börjar inte gå förens typ vid klockan 5 igen? men nu är jag ensam igen tänkte göra lite läxor och kanske sätta mig i uterummet sedan lir det kanske gymmet ikväll om jag orkar eftersom jag har sovit så lite.









Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycket, och desamma :)

2011-03-24 @ 18:45:05
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- vad bra!

2011-03-24 @ 21:25:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!