sitter i skolan

sitter i skolan just nu har svenska/so och sitter bredvid filip.
ska väl snart ha rast och efter det engelska, tur jag har som blev klar med läxan som jag hade tills idag :)
slutar kl 13.45 idag tar väl bussen 53 tror jag så är väl hemma runt halv 3.
Blir väl tvingad att ta ut hundarna och gå en runda med dem, hoppas på att vädret håller i sig ser ju i alla fall fint ut fortfarande.
Lägger upp dagens outfit när jag kommit hem igen.

Ha det gött folket :)

 btw något som lagga med min blogg igår så inläggen kom ej upp på bloggen. såg dock att dem kommit upp nu så allt ska nog bli bra igen



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan!

Tack för den fina kommentaren om min blogg! Jag gör bloggdesigner i exklusiva modeller mot en slant pengar om du är intresserad! :) Dock var denna riktigt söt! Hoppas allt är bra! kram

2011-05-09 @ 09:24:21
URL: http://rebeccaochsimon.blogg.se/
Postat av: Wickie

Tack för ditt grattis på min blogg!

Jag är jätte nöjd med mit resultat och jobbar nu vidare mot nästa mål - att springa milen på under 60 minuter!

Hoppas du fick en skön promenad med hundarna!

Wickie!

2011-05-09 @ 11:51:29
URL: http://motmalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag lagt upp dig på bloggen :)

2011-05-09 @ 15:02:28
URL: http://stardollcheyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!