hold my hand forever, don't let go..

Hej på er pussgurkor <3

Har varit en konstig dag går nt ens att berätta med ord Bryr mig dock inte ett skit.
Men för min del är det ingen skillnad från innan så jag lever vidare precis som vanligt. Tog bussen 13.53 med philip och calle sen börja några små ungar som var typ 10 att störa sig cp mycket, fyfan vad ja blev irriterad men det bästa man kan göra då är väl att skruva upp musiken på ipoden och stänga sig ute från omvärlden.
Ska snart leta fram matteböckerna, jag vet jag låter som värsta pluggisen men nja kan ja väl inte kalla mig för då ska ni se mina betyg. Hoppas dock att höja mig i matte innan det är sommarlov darför ja pluggar skiten ur mig varje dag nu fram tills provet.
¨
Har dock två matte prov,ett musik,en inlämning,en redovisning och en bokrecension som ska göras och egentligen även ett spanska prov men skiter kanske i de elr så får ja göra de imon efter skolan.
Har väldigt mycket dessa två veckor har sedan inget alls efter nästa vecka, vilket känns fett härligt :)





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: Tack! :D

2011-05-25 @ 23:31:46
URL: http://freakbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!