en mysig fredags morgon

skönt det var att äntligen få sova ut till klockan 11 imorse. Mobilen var dock rätt spammad med sms när jag väl vakna men det får man väl leva med när man väljer att sova länge. Men efter att jag tagit tag o svarat på alla sms:en gick jag ner och åt lite nybakat fransbröd med smör och skinka samt ett glas oboy till. Sen har jag suttit i telefon resten av morgonen och typ dampat på mitt internet som inte funkat som det ska. Sitter nu nyduschad i sängen ombytt och ska snart torka mitt hår. Hade sen tänkt mig att ta mig ut en runda för att få lite frisk luft. Var länge sen jag kände lite frisk luft eftersom jag nu suttit hemma i en vecka o varit sjuk. Men solen står högt på himmlen så vill bara ut,ut, ut. Kan dock vara rätt kallt i luften men jag får väl ta på mig ordentligt så jag inte fryser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!