Friday

Dagen igår var fullspäckad och satt inte vid datorn en ända gång förens klockan 2 på natten men orkade då inte göra ett inlägg. Men dagen började i alla fall med lite kris då jag förrsovit mig plus typ dubbelbokat. Så fick lösa det på bästa sätt och följde då med Moa till stallet för fixa med cozze, där efter körde vi till viarp. Då jag mest satt o glotta under tiden Moa red. Väl hemma, frusen som en isbjörn fick jag trycka i mig lite mat och göra ve mig innan jag begav mig in mot staden. Kvällen slutade med en kvällspromenad med två stöttande vänner.

Jag har nu precis vaknat och känner inte alls för att lyfta röven från sängen, så trött som jag är. Men är ju bara en tidsfråga innan min mage kommer börja skrika efter mat.

Dagen idag är ej planerad till fullo. Men vet att jag har några arbeten jag måste skriva på som är till skolan. Och sen kanske det blir en runda träning för att få ut alla arga tankar inom mig. Kvällen är just nu blank men finns hopp att det blir en runda in mot staden annars får jag väl mysa framför en film här hemma.




Kommentarer
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

Fin bild! :)

2011-11-06 @ 10:43:09
URL: http://brightmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!