kvällen i chock!

Efter att kommit hem från en kall dag ute i skogen slog jag på lite bra musik i högtalarna och började fixa till mig och bytade om osv. Mötte sedan upp Moa och tog bussen  in mot knutan för att plocka ut lite pengar och äta kvällsmat. Fast vet inte om man kan kalla det för de, vi åt liksom pommed doppade i mjukglass? xd men gott var de i alla fall.
Vi tog sedan bussen mot bion, köpte popcorn o läsk och gick sedan in i salongen för att kolla på breaking dawn.
Filmen enligt mina åsikter var bra men känner mig dock väldigt tvingad till att se del 2 osså eftersom man bara måste se fortsättningen.
Men väl börjat gå mot utgången efter filmen känner jag som en knuff mot min ena sida av kroppen och märker nt mer en så förens jag vänder mig om och ser en tjej i cirka 11 års åldern ligga på golvet med en fanta burk i handen och mobilen i den andra. Där lade hon med uppspärrade ögon och alla blev helt chokade, var ingen som gjorde något. Ja tror att hennes familj eller något gått före ut för de var ingen som reagera o jag var ju så chokad att ja nt ens rörde mig ur fläcken men kom sen en äldre kille som kolla hennes puls och drog upp henne från golvet. Men sedan lämnade jag men hoppas att allt gick bra men snacka om att man blev rädd ja satt typ o böla i bilen hem efter chocken. Man e ju inte van vid en sån händelse direkt efter en film som skrämt upp en smått om man säger så.

1314630409176_f_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!