seg och hängig

dagen igår slutade bra men tror inte att jag sov förens vid 3 tiden då mamma precis kommit och sagt till mig att sova eftersom vi skulle ha gäster idag.
Jag vaknade i alla fall upp redan vid 10 tiden imorse av värsta halsonten och kände hur jag bara ville springa ut naken och svalka av mig, bokstavligt talat. Men tur att jag kunde hejda mig själv från att de skulle hända.
Men som ni kanske förstått så var det en seg start på dagen som har fortsatt fram tills nu. Fast att vi haft gäster här under dagen har mitt huvud bara bultat och varit varmt. När väl huset blev tomt på gäster gick jag o bytte om för att sedan krypa ner under täcket för att bara ta det lugnt framför crazy, stupid, love jag har ännu inte sätt klart hela för att mitt internet segar och jag har inget tålamod.


Kommentarer
Postat av: Em

sv: härligt :). jodå, kan inte klaga jag heller! träffade kompisar o så. krya på dig förresten.

2011-11-07 @ 15:30:31
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!