skogen imorgon?

Precis tagit mig en varm dusch och har nu fått baby len hud efter en ansiktsmask. Har precis lagt mig ihopkrupen under täcket och kollar på 2 1/2 men på tv medans doften av äpple sprider sig i rummet från dem tre doft ljusen som jag precis tänt :). Lär väl inte bli en direkt sen kväll eftersom det är skola imon. Men vi ska vara i någon skog ist för att vara i skolan o göra pinnbröd,gå tips runda osv i hela 4 h UTOMHUS! kommer bli kallt men hoppas på att vädret håller sig stabilt. Men vi börjar inte förens vid 10 tiden ist för 8 så ska bli skönt att slippa gå upp klockan 6 imorgon bitti som jag brukar göra.
men hoppas att dagen blir bra imorgon i alla fall och hoppas på det bästa. För sedan på kvällen bär det ju av in till stan för att gå på bio med en vän.


Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Härligt! :) Jag kollar på Beck som är på tv:n ;) Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-11-20 @ 22:14:58
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!